Sunday, June 26, 2011

Jom Terjah Blogger Terbaik Bersama Sharifdez



Wah! Sungguh tak dsangka, saya turut tersenarai dalam bloglist Sharifdez ni. Sebenanrya ada 20 blogger yg tersenarai, termasuk saya. Blogger tu sebagaimana yang tersenarai di bawah ni.

1. http://mssurayah16.blogspot.com/
2. http://norhafeezah.blogspot.com/
3. http://sempoi-zone.blogspot.com/
4. http://amayacrew.blogspot.com/
5. http://bibie-mumui.blogspot.com/
6. http://myazreenshafila.blogspot.com/
7. http://www.bicaradariaku.com/
8. http://platunkhaz.blogspot.com/
9. http://www.silampuneon.com/
10. http://duniakushida.blogspot.com/
11. http://tinta-sinarislam.blogspot.com/
12. http://sometimeshepisometimessad.blogspot.com/
13. http://wanitagirlz.blogspot.com/
14. http://ceritasana-sini.blogspot.com/
15. http://papamacho.blogspot.com/
16. http://farah-duta.blogspot.com/
17. http://ebeesabirah.blogspot.com/
18. http://mohamadnizammat.blogspot.com/
19. http://sayanakcerita.blogspot.com/
20. http://nurdalila-abdullah.blogspot.com/

Blogger2 yang dapat masuk bloglist blog sharifdez ni sebab memfollow blognya.Bagi saya blog sharifdez ni menarik dan mengundang pesona untuk menghayatinya. Serius bah.

11 comments:

Bella Bell said...

congret :)



^^

Afida Anuar said...

ooo..ingatkan ada masuk contest apa2.. ...

apa pun tahniah!

Sharif Dez said...

Terima kasih ya support blog sharifdez..

tehr said...

sebahagiannya besar aku belum pernah terjah
ada masa kita pakat2 terjah ke sana

nurkass said...

first time dgr nama blogger tu..nak gi terjah lah jap lagi..

tahniah..!

ahmad humairi said...

Tahniah, anda blogger yang hebat....jeles saya dibuatnya.

shameel Iskandar said...

Bella Bell
Terima kasih ats kunjungan

shameel Iskandar said...

Afida.
Sata x pernah masuk apa2 contest. hehehe

shameel Iskandar said...

Sharif Dez.
Sama2lh kita mensuport sesama blogger

shameel Iskandar said...

ahmad humairi.
Mana ada hebat,cikgu lagi hebat sebenarnya. ni saja2 blogger Sharif Dez buat.

echaRierie said...

congrats..hehe